Privacybeleid*

Woonachtig*
Door mijn rekeningnummer in te vullen geef ik toestemming voor automatische incasso van 30,- per jaar.
Akkoord voorwaarden en privacybeleid*

De Vereniging

In de nieuwe Liv inn Hilversum wonen actieve mensen die samen met de buurt De Boomberg zelf bepalen hoe zij willen leven en wonen. De Vereniging Liv inn Hilversum, zonder de formele structuur van voorzitter, secretaris en penningmeester, is de spil van deze woongemeenschap.

Wat is de Vereniging

De bewoners, leden van Liv inn, bedenken gezamenlijk en geheel zelfstandig hoe ze met elkaar leven en hoe het centrale hart het gebouw gebruikt wordt. Zo kan iedereen zijn of haar hobby beoefenen en doen wat hij of zij leuk vindt. Er is al een wekelijkse gezellige borrel in de Happy Ouwer en een koffie-uurtje. Er wordt regelmatig gezamenlijk gekookt. Op deze spontane wijze zullen er nog meer prachtige bijeenkomsten, exposities en wat al niet ontstaan. Ook vieren mensen er hun verjaardag en zijn er andere meer persoonlijke bijeenkomsten. Bekijk de kalender van Liv inn Hilversum voor alle komende activiteiten.

Kortom: alles mag, niets moet! Je kunt je talent inzetten en een bijdrage leveren die bij je past. Of gewoon gezellig aanwezig zijn. Wij vinden het in ieder geval fijn om u zo snel mogelijk in het hart van Liv inn te ontmoeten en u wegwijs te maken.

Wat vragen wij aan u?

Inmiddels wordt er al het een en ander van de Vereniging gevraagd. We hebben de volgende vragen c.q. verzoeken aan u:

• U kunt zich nu al aanmelden als lid. Indien mogelijk in deze tijden nodigen wij u daarna uit voor de huisvergadering van Liv inn.
  • Liv inn Hilversum kent diverse actieve leden. Daarnaast kent de vereniging naast gewone leden ook aspirant-leden, die kunnen deelnemen aan de activiteiten maar (nog) geen lid zijn. Zij hebben geen stemrecht.
  • Vanzelfsprekend zijn er ook vele anderen nodig die in de toekomst iets willen doen met en voor hun medebewoners: biljarten, sjoelen, de tuin, dansen, klussen, noem maar op. Laat vooral uw ideeën en wensen horen!
  • De vereniging gaat natuurlijk ook een beroep doen op subsidies en giften van onder meer gemeentelijke instellingen, serviceclubs en het bedrijfsleven. Dit voor de financiering van de vele en verschillende activiteiten die we willen gaan ondernemen.
  • U kunt zich nu al aanmelden als lid. Indien mogelijk in deze tijden nodigen wijLiv inn Hilversum maakt deel uit van de Liv inn Academy die is bedoeld voor mensen die wonen en werken in een Liv inn of woongebouw van Habion in den lande. Daarin delen we kennis en ervaringen met mensen van andere Liv inn-locaties en Habionwoongebouwen. Regelmatig komen we met de bewoners bij elkaar en praten en denken we na hoe we nog beter samen kunnen wonen en leven. We nodigen iedereen uit aan deze bijeenkomsten mee te doen.

Aanmelden bij de Vereniging

In onderstaand formulier kunt u zich aanmelden voor de Vereniging Hilversum. Na het invullen van uw gegevens wordt u automatisch doorgeleid naar uw bank om het bedrag te voldoen.

Wij vragen u als bewoner van Liv inn voor 30,- per jaar lid worden. Voor alle anderen is het 50,- per jaar (bewoners van Liv inn betalen namelijk ook mee in de servicekosten voor Liv inn, alle anderen niet). Als u zich inschrijft, machtigt u Liv inn om de inschrijfkosten te incasseren van uw bankrekening. De inschrijving wordt jaarlijks automatisch verlengd.

Aanmeldformulier voor de Vereniging Hilversum

Woonachtig*