"*" geeft vereiste velden aan

Privacybeleid*
*Verplichte velden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

"*" geeft vereiste velden aan

Woonachtig*
Door mijn rekeningnummer in te vullen geef ik toestemming voor automatische incasso van 30,- per jaar.
Akkoord voorwaarden en privacybeleid*
*Verplichte velden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Installaties

Nieuwsberichten | 26 september 2022 | 05:09

Voor de levering van water, verwarming en elektriciteit heeft Habion een contract afgesloten met een energiemaatschappij voor de collectieve installaties. Uw verbruik wordt via de tussenmeters in uw meterkast en op uw radiatoren met u verrekend in de maandelijkse servicekosten. De tussenmeters van het water en elektra zijn op afstand is uit te lezen. Jaarlijks krijgt u hiervan een overzicht en afrekening. U hoeft dus niet zelf een energiecontract af te sluiten. 

Voor de levering van telefoon-, internet- en tv-signaal sluit u zelf een abonnement af bij een gewenste leverancier. In uw meterkast zijn de aansluitingen van KPN (glasvezelnetwerk) en Ziggo (kabel) aanwezig. Vanuit de meterkast is een leiding naar het aansluitpunt in uw woonkamer aanwezig. U hoeft dus geen kabels meer te trekken.